środa, 27 listopada 2013

5. Recenzja: Odżywka DeBa Repair Conditioner

Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki DeBa, która skradła moje serce :) Zapraszam.


O odżywkach było głośno, kiedy jakiś czas temu pojawiły się w Biedronce za śmieszną cenę 6 złotych. Poczytałam kilka opinii, ale dziewczyny twierdziły, że jest raczej przeciętna. Ja się nie dałam, i po tygodniu kosmetycznym kupiłam ją za 4 złote. Nie nastawiałam się na wiele, ale szukając odżywkowego ideału uznałam, że najwyżej nie zrobi nic, a majątku nie wydałam. Nawet nie wiecie, jakie było moje zaskoczenie, kiedy po pierwszym użyciu moje włosy były miękkie i lśniące jak po masce miodowej :D


Bardzo przypadło mi do gustu opakowanie. Ma 400 ml i otwarcie "pstrykające" :D, jak w przypadku np. płynu micelarnego z BeBeauty. Odżywka ma konsystencję zwykłego balsamu do włosów, ani zbyt lejąca, ani zbyt zbita. Nakładam ją na całe włosy i już niewielka ilość wystarcza, aby je pokryć, jednak ja lubię czuć że mam coś na włosach, więc jej nie żałuję :D Zapach jest dla mnie neutralny.
Trzymam ją na włosach od 7 do 15 minut, zależy od tego, ile mam czasu. W obu przypadkach po spłukaniu włosy są mięciutkie, nawilżone i lśniące.
Na plus oczywiście bardzo przyjemny skład- gliceryna, masło shea, olej migdałowy i oczywiście emolient w postaci Cetearyl Alcohol.
Minusem może być jednak słaba dostępność- ja znalazłam go tylko w jednym sklepie internetowym, ale można ją znaleźć na allegro. 
Podsumowując: znalazłam swój ideał odżywkowy, i jak tylko się zorientowałam, że moje włosy polubiły się z tym produktem, zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie, właściwie ostatnie jakie dorwałam w Biedronce. W internecie możecie ją znaleźć w tym sklepie.

Miałyście? Testowałyście? Dajcie znać jak się sprawdziła :)

4 komentarze:

  1. nie próbowałam ale chyba mnie zachęciłaś,muszę poszukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam stronkę, więc jeśli jesteś zainteresowana to możesz spróbować tam. Na allegro są w okolicach 8-17 zł :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)