piątek, 7 lutego 2014

11. Mój ulubiony zimowy duet- szampon Green Pharmacy i odżywka Garnier

Ponieważ sesja już za mną i udało mi się zdać wszystko w pierwszych terminach, postanowiłam napisać dla Was post :P Dzisiaj o duecie, który sprawił, że moje włosy są nawilżone i świetnie się rozczesują. O odżywce pisałam w moim pierwszym poście i napisałam również, że kompletnie się nie sprawdziła. Teraz całkowicie zmieniłam o niej zdanie. Zapraszam :)


Kiedy kupiłam ten szampon w wakacje, niemiłosiernie plątał mi włosy i kompletnie mi nie przypasował. Uznałam, że to wina braku SLSów, a włosy lepiej myje mi się Alterrą. Ostatnio postanowiłam dać mu szansę i to był strzał w dziesiątkę! Świetnie oczyszcza moje włosy i super się pieni :D Wciąż plącze wierzchnią warstwę moich włosów, ale wtedy wkracza odżywka i z rozczesaniem nie ma najmniejszego problemu. Do tego kosztuje jakieś 5 zł w Rossmannie. Ja używam wersji rumiankowej, rumianek rozjaśnia włosy, ale nie wiem, czy rumianku w szamponie jest aż tyle, żeby rozjaśnić włosy :D


Jeśli chodzi o odżywkę Ultra Doux, jest już osławiona w blogosferze. Jednak niedawno zmienił się skład i został dodany Isopropyl Alcohol, który może włosy przesuszać. Wysoko w składzie są dwa olejki, i jeśli odżywki będziemy używać rozsądnie, jestem pewna, że przesuszenie nie nastąpi ;) Ja najczęściej używam jej solo na całe włosy, zostawiam na 10-15 minut i spłukuję, a za pierwszym razem użyłam jej jako maski na 40 minut i w obu przypadkach sprawdziła się super. Nie używam jej po każdym myciu solo, staram się mieszać z innymi maskami czy balsamem z DeBy.


Składy dla zainteresowanych:

Szampon:

Odżywka:




A teraz testuję jeszcze maseczki z Biovaxu. W Biedronce są teraz dostępne takie małe saszetki, które starczają co prawda u mnie na jedno mycie, bo przy drugim muszę już je mieszać z innymi produktami. Przetestowałam już niebieską wersję Keratyna+Jedwab, ale dała u mnie średnie efekty.

6 komentarzy:

  1. ja mam szampon Garniera tej wersji i na początku byłam zawiedziona,ale z każdym następnym myciem jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłabym szamponu z Garniera bo wydaje mi się, że ma tam jakieś silikony i posklejałby mi włosy :) ale widziałam że masz też odżywkę tą co ja :)

      Usuń
    2. no własnie to był szampon :)
      mam po nim mięciutkie włosy :)

      Usuń
  2. Też używałam tej odżywki jeszcze chyba za czasów starego składu. Dobrze robie radziła, ale z czasem jej zapach stał się dla mnie za mdły i już na kolejną się nie skusiłam. Chociaż kto wie, co tam jeszcze mi do głowy strzeli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wersja żurawinowa jest podobno fajna i nie ma tego alkoholu :)

      Usuń
  3. mam ta odżywkę z garniera, jest bardzo przyjemna ;) obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)