piątek, 28 lutego 2014

13. Pierwszy raz przed Wami... Czyli moje włosy w lutym :)

Ciężko było mi zdecydować się na pokazanie Wam moich włosów. Najpierw nie miałam fotografa, potem myślałam że to trochę bez sensu, ale koniec końców uznałam, że to dobry sposób na prześledzenie zmian w moich włosach. Zrobiłam sobie prowizoryczny statyw i cyknęłam fotki :D


Tak prezentują się moje włosy na chwilę obecną. Wydaje mi się, że są tu trochę niewyraźne, a końcówki suche, lecz nie są zniszczone, tylko po prostu lekkie i nie wyglądają tak ładnie. Mój naturalny kolor włosów już się trochę przebił, a reszta włosów to zasługa wielu farb z rozjaśniaczem, potem jednej w kolorze odrostu i rozjaśnieniu przez letnie słońce.
Co zafundowałam im w tym miesiącu?

Maski:
- próbki maseczek z Biovaxu, których recenzję możecie znaleźć TU,
- maska Kallos Placenta, pierwsze wrażenie TU,

Szampon i odżywki:
- ulubiony duet, który pokazywałam Wam TU,
- szampon brzozowy Barwa Natury

Zabezpieczanie końcówek:
- serum Green Pharmacy,

Dodatkowo:
- spray regenerujący Marion
- olejek Babydream Fur Mama
- olej kokosowy Vatika



W tym miesiącu za dużo olejowania im nie zapewniłam, ale mam nadzieję zmienić to w marcu. Niestety również zaszkodziłam w tym miesiącu moim włosom- zdaję sobie sprawę, że spanie w rozpuszczonych włosach może je niszczyć, jednak najczęściej myję je wieczorem, są one zawsze nieco napuszone, a rano trochę się wygładzają i jest to "zasługą" spania właśnie w ten sposób. Poza tym gdybym je związała byłyby odgniecione i nie wyglądałoby to zbyt dobrze. 
Również zdarzyło się suszenie włosów gorącym powietrzem, ale była to sytuacja awaryjna.
Więcej grzechów nie pamiętam :D

A jak tam Wasze włosy? :)

11 komentarzy:

  1. na drugim zdjęciu ładniej wyglądają :)
    o moje lepiej nie pytaj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na pierwszym się ruszyłam chyba, a z prawej pada na nie światło :D pytam pytam :D

      Usuń
  2. śliczne masz włosy ;) moje są za długie, i miałam już strasznie żółte ombre, a ciężko mi je zamaskować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło :) Żółty można wypłukać gencjaną, może by to pomogło?

      Usuń
  3. ja to lepiej nie będę mówić o swoich... ;) ale najważniejsze, że już są w miare zdrowe... a Twoje śliczne i zadbane :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im dłużej patrzę na zdjęcie tym dłużej moje wydają mi się... Nie wiem, zniszczone :(
      Nad Twoimi popracujemy :)

      Usuń
    2. To tylko zdjęcie! Na żywo wyglądają bardzo dobrze :) Co do moich pokładam w Tobie moje nadzieje :D

      Usuń
    3. Wszystko da się zrobić, trzeba tylko wytrwałości :D No ja mam nadzieję że na żywo inaczej niż na zdjęciu :P

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że włosy masz naprawdę ładne! Ja już mam dość swoich i chyba czas zapisać się do fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Czemu masz dość? Ja obawiam się, że jak będą jeszcze dłuższe, to niestety będą mi przeszkadzać...

      Usuń
  5. ale masz sliczne wlosy *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)