poniedziałek, 24 lutego 2014

12. Recenzja zbiorcza: maseczki L'biotica Biovax

Witajcie po dłuższej przerwie ;) Dzisiaj zmotywowałam się i postanowiłam napisać kilka słów o popularnych maseczkach z Biovaxu. Przy ostatniej promocji w Biedronce pojedynczą saszetkę można było dostać za 1.99, więc postanowiłam skorzystać i przetestować te popularne produkty. Czy się u mnie sprawdziły? Zapraszam dalej :)




Na zdjęcie załapały się tylko trzy maseczki, ale faktycznie zużyłam jeszcze wersję jedwab+keratyna. Niestety muszę przyznać, że zadowolona byłam tylko z dwóch z nich, a mianowicie miodowo-cynamonowej i z naturalnymi olejami. Pierwsza z nich bardzo zmiękczyła moje włosy i nadała im ładnego blasku, użyłam jej od ucha w dół jak zwykłe maseczki oraz na najbardziej splątaną, wierzchnią warstwę włosów. Świetnie się rozczesywały i byłam z niej zadowolona już po tym jednym użyciu. 
Olejowa maseczka przy pierwszym użyciu zupełnie mi nie przypasowała, ale przypuszczam, że mogę winić za to czas trzymania- tylko 25 minut, gdzie średnio maski trzymam około 40 do godziny. Za drugim razem użyłam jej wczoraj i moje włosy są fajne i miękkie, odpowiednio dociążone i ładnie się błyszczą :)
 Maseczki do włosów wypadających użyłam zgodnie z zaleceniami producenta, czyli również na skalp, ale sprawiła, że moje włosy na długości były tępe, a drugiego dnia miałam przetłuszczone włosy u nasady (zwykle mogę je myć co 2 dni). 
Za to ostatnia z próbek, czyli keratyna i jedwab kompletnie mi nie podeszła. Starczyła mi na jedno użycie i wydaje mi się, że nic dobrego na moich włosach nie zdziałała- trzymałam około 50 minut i już po spłukaniu czułam, że są tępe, ciężko było je rozczesać, a następnego dnia zbiły się w brzydkie strąki, co nieczęsto mi się zdarza... Niefajnie!

Podsumowując- maseczki może i mają fajne składy, ale skusiłabym się tylko na pełną wersję cynamonowo- miodowej. Szkoda tylko, że ma dość wysoką cenę jak na maskę do włosów- 20 zł to może i nie dużo, ale znajdę wiele lepszych masek w podobnych lub niższych cenach. 
A czy Wy miałyście którąś z Biovaxowych maseczek? A może jak i ja skorzystałyście z Biedronkowej promocji? :)

PS Nacykałam trochę zdjęć, więc może i blog trochę ruszy :D

4 komentarze:

  1. ja miałam z proteinami mlecznymi :)
    i byłam zadowolona :)
    cena niby 20zł, bo co chwilę w super pharmie sa promocje i mozna kupic za 12zł chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tych 12 chyba byłoby mi szkoda, jak wiem że za tą samą cenę mam maskę z Kallosa litrową :P

      Usuń
  2. ponoć kosmetyki z tej firmy są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy o czym mówimy, bo serum do rzęs wymiata, ale maski niekoniecznie i nie wszystkie :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)