poniedziałek, 12 maja 2014

23. Liebster blog award

Dzisiaj coś lekkiego i coś, do czego specjalnie nie muszę się przygotowywać. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez piękną Izabelkę z bloga Izabelove za co bardzo dziękuję :*

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Tak więc zaczynamy!

1. Ile czasu dziennie spędzasz przed lustrem?
Jeśli chodzi o makijaż, to około 20 minut, a poza tym często się w nim przeglądam :D
2. Co uwielbiasz, a czego nie cierpisz w swoim wyglądzie?
 Musiałam się dłuższą chwilę zastanowić. Uwielbiam zdecydowanie swoje oczy i ich zielony kolor, a nie cierpię zębów- mam ciemną, żółtawą kość i zęby niezbyt fajnie wyglądają przy jakichkolwiek kolorowych pomadkach.
3. Masz jakieś zwierzątko - jeśli tak, to jakie?
Chociaż bardzo bym chciała mieć pieska, przy moim trybie życia nie byłby to dobry pomysł. Na 18 urodziny niespodziewanie dostałam chomika i było to najfajniejsze i najbardziej wdzięczne zwierzątko jakie miałam. Marzy mi się króliczek, ale koszta utrzymania mnie przerastają.

4. Jaki jest Twój sposób na zabicie nudy?
Sprzątam albo oglądam filmiki na youtube. Sprzątanie pozwala mi się wyżyć, a dzięki filmikom się trochę dokształcam ;)
5. Jaki jest Twój stosunek do przyjaźni damsko-męskiej?
Według mnie nie istnieje. Koleżeństwo owszem, ale wydaje mi się, że taka bliska przyjaźń to tylko wstęp do miłości :)
6. Zmagasz lub zmagałaś się z jakimś nałogiem?
Na szczęście oprócz włosomaniactwa nic mnie nie dopadło :)
7. Bez użycia jakiego kosmetyku nie ruszasz się z domowego zacisza?
Z pewnością bez kremu na twarz i pod oczy.
8. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Nie mam pojęcia! Może jakieś jedzonko i mojego Mężczyznę do przytulania :)
9. Jaka jest Twoja największa i najtrudniejsza w zdobyciu zachciewajka?
Mam ideał torebkowy, który chyba na zawsze pozostanie moim marzeniem- jest to model Pippa firmy Modalu. Od kiedy rozsławiła go RockGlamPrincess wzdycham do niej po cichu, ale 1000 zł wydane na torebkę wydaje mi się naprawdę zbędnym wydatkiem. Ale miło na nią popatrzeć :)

10. Co Cię tknęło, żeby zacząć pisać bloga?
Kiedy zaczęłam oglądać kosmetyczne filmiki na youtube strasznie spodobała mi się taka forma przekazu, ale nie wiedziałam, o czym miałabym pisać, skoro nie mam jakiejś ogromnej wiedzy na ten temat. Ale kiedy wsiąknęłam we włosomaniactwo, pomyślałam sobie, że fajnie by było zapisywać, jakie produkty były fajne, a co było kiepskie; chciałam też śledzić stan i wzrost moich włosów. No i tak powstał mój blog :D
11. Czy myślisz, że z czasem zaczniesz zbaczać z tematyki bloga i będziesz zasypywać czytelników wszystkim innym?
Mój blog nie jest czysto kosmetyczny ani czysto włosowy, i myślę, że wraz z rozwojem moich zainteresowań może się zdarzyć notka na inny temat. Sama lubię różnorodne tematycznie blogi. Poza tym, nasz blog to trochę "nasze dziecko", a dzieci są takie, jak ich rodzice :D


Teraz moje 11 pytań:
1. Wolisz wstawać wcześnie rano czy pospać dłużej?
2. Czy masz swoją ulubioną piosenkę? Jaką?
3. Ile czasu spędzasz pod prysznicem/w wannie?
4. Jaka jest Twoja wada, z którą walczysz najbardziej zaciekle?
5. Co najbardziej cenisz w ludziach?
6. Jaki jest najcenniejszy kosmetyk, który masz w swoich zbiorach? Dlaczego jest tak cenny?
7. Twoja ulubiona fryzura?
8. Czy zmieniłabyś coś, gdybyś mogła cofnąć się w czasie?
9. Ulubiony program telewizyjny/serial?
10. Machina czasu przenosi Cię 30 lat w przyszłość. Jakie będzie pierwsze pytanie, które zadasz "sobie z przyszłości"?
11. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga? 

Do tagu nominuję:
http://malamil.blogspot.com
i nie wiem, jak mogłam przeoczyć, ale nie wpisałam jednego bloga! Byłam pewna, że nominowałam prześliczną Mariolę z bloga http://pinaakolaadaa.blogspot.com :)

Wytypowałam tylko 5 z Was, ponieważ nie znam więcej początkujących blogerek, a moim zdaniem Wasze blogi zasługują na pewne wyróżnienie :) 
Pozdrawiam!  

20 komentarzy:

  1. Jejku, dzięęęękuję! Tyle radości w poniedziałkowy wieczór! <3 Cieszę się jak dziecko z czekolady. :D
    Tobie też gratuluję nominacji. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, zasługujesz na to :) Dziękuję również :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, czekam na Twoje odpowiedzi :) :*

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi ;) fajnie jest poznać Cię trochę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) W planach mam 50 faktów o mnie, ale to za jakiś czas ;D

      Usuń
  4. ja bym zabrała mężczyzna na bezludna wyspę, żeby rozpalał ognisko,łowił itp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam ;d przytulać też by przytulał xD

      Usuń
  5. o kurcze, ale miło ;D zaskoczyłaś mnie ;))
    oczywiście, że odpowiem na Twoje pytania, z wielką przyjemnością ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spędzam troszkę więcej czasu przed lustrem, jednak jak nie mam czasu to potrafię nawet w 10 min zrobić, co do wady z zębami mam taki sam problem...
    Podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi ;) Zęby niestety są uciążliwe ale staram się robić wszystko żeby wyglądały jak najlepiej :)

      Usuń
  7. Tak sobie myślę że króliki jednak nie są takie drogie w utrzymaniu? Na pewno tańsze od psa czy kota. No ale jeśli nie da rady to zawsze możesz kolejnego chomiczka wziąć, albo jakiegoś innego sympatycznego małego gryzonia :) Dom bez zwierząt jest smutny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kroliki.net/pl/porady/podstawowe-informacje/koszty-utrzymania-krolika
      O ile pierwsze koszty, czyli klatka, sam króliczek, wyposażenie, sianko, szczepienie nie sprawiłoby mi większych finansowych problemów, to koszt wyleczenia np. ropienia czy koszt gwoździowania kości nie jest czymś, na co mogłabym sobie pozwolić ot tak. I to jedyna rzecz, która mnie powstrzymuje od kupienia królika. :)

      Usuń
    2. O rany, bez przesady! Miałam króliczka przez 7 lat i nigdy nie wymagał żadnego z wymienionych tam zabiegów. Co jakiś czas chodziłam z nim do przycięcia pazurów, bo sama nie potrafiłam i to było koszt kilku złotych i raz w roku szczepiłam na myksomatozę, jakieś 25 złotych. Do piłowania zębów dochodzi tylko jak zwierzaka zaniedbasz, jak będziesz mu dawać gałązki i suche kromki to sam sobie pościera na bieżąco. Kwestia złamań, zranień, zatruć itp: wiadomo, to się może zdarzyć, w pewnym sensie trzeba się liczyć z taką możliwością. Ale to są wypadki, najczęściej również z powodu jakiegoś zaniedbania czy niedopilnowania. Większośc ludzi, przy minimum wysiłku, oszczędzi swoim zwierzątkom i sobie podobnych atrakcji. Realny koszt utrzymania to tak naprawdę koszt wyżywienia i drobnych zabiegów jak te pazurki. Wybierz zdrowego króliczka z dobrego źródła, zajmuj się nim dobrze i nic złego nie powinno się dziać. A jak cię to bardzo martwi to możesz np co miesiąc odkładać 10 zł i zrobić sobie taki fundusz na czarną godzinę, w razie takiej nagłej potrzeby medycznej :)

      Usuń
    3. Wiem że zdarza się to rzadko, ale wiesz, zawsze jest obawa :) No cóż, jeszcze się zastanowię, czas mnie nie goni :)

      Usuń
    4. Wiadomo, ale z takim podejściem nigdy żadnego zwierzaka nie będziesz miała, bo zawsze będzie niepewność :P Spoko, to nie jest decyzja do podjęcia w 3 minuty, lepiej wszystko sobie przemyśleć.

      Usuń
    5. Muszę jeszcze logistycznie znaleźć miejsce w pokoju i uzbierać na tego królika :D

      Usuń
  8. witam czy mogla by pani napisac do mnie na meila koteczekmiau1234@interia.pl iz wygrala u mnie pani konkurs na blogu a za tydz jade za granice czekam na adres pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)