środa, 21 maja 2014

24. Wygrana

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z radosnym postem- mianowicie z wygraną w konkursie. Jest to moja pierwsza wygrana w życiu chyba, więc bardzo się cieszę! Główną nagrodą była szminka, ale dostałam kilka dodatkowych rzeczy i otwierając paczkę buzia mi się cieszyła ;)


W paczuszce znalazłam takie piękne pudełeczko, które z pewnością do czegoś wykorzystam :) 


A oto zawartość pudełka:

- mała czekoladka Ritter Sport- cieszę się, że jest taka maleńka, bo staram się ją ograniczać :D
- próbka balsamu do ciała z Playboya- z pewnością się przyda :)
- póbka kremu z Sorayi 40+ - powędruje do mojej mamy, która również skorzysta,
- różyczki do kąpieli


 - lakier do paznokci Essence 114 Fame Fatal- Idealna czerwień <3 jest przepiękny!


 - kolczyki z H&M- no tego się nie spodziewałam. Na codzień noszę kolczyki, które sprezentował mi mój chłopak, ale te są bardzo fajne ;)


- odsypka pigmentu MAC 324- nigdy w życiu nie miałam niczego z MAC, więc wow :D


- no i punkt główny, czyli szmineczka Baolishi w numerku 8.


Tak prezentuje się na mojej dłoni. Kolorek marzenie, mięciutka i pachnie słodko, nie mam pojęcia czym, ale to przyjemny zapach.Na ustach wygląda idealnie, pięknie się rozprowadza... No ale jest jeden minus. Jaki? Nigdy o tych szminkach nie słyszałam, no i szperając w internecie doczytałam się, że firma dodaje do szminek ołowiu i kadmu! (klik)
Na stronie podana jest inna szmineczka, ale trochę się przestraszyłam i nie wiem, czy będę jej używać :(

Mimo wszystko bardzo dziękuję Annie za błyskawiczna przesyłkę i zapraszam na jej bloga (klik).

Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia ;) Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! :) Ja mam strasznego niefarta do wszelakich konkursów, fajnie, że komuś znajomemu się poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak wspomniałam to moja pierwsza jakakolwiek wygrana, więc cieszę się jak głupia :P

      Usuń
    2. Ja kiedyś wygrałam płytę Rihanny - z dziesięć lat temu, wysyłając z głupia smsa do jakiegoś bravo, bo kończyła mi się ważność konta :D tyle z mojego szczęścia.

      Jeśli chodzi o szminkę- myślę, że taki kosmetyk nie może zawierać nie wiadomo ile szkodliwych pierwiastków. Spróbuj jej trochę poużywać, pod nią nakładaj pomadkę ochronną. Jeśli niczego nie zauważysz to raczej nie ma się czym martwić... tak przynajmniej mi się wydaję :<

      Usuń
    3. Hmm no nie wiem. Jak klikniesz w link w poście to całkiem dużo tego mają w składzie, dlatego mnie to martwi.
      A ja wygrałam coś kiedyś na Zig-Zapie, ale to było coś mega mega drobnego i jakiś dyplom. :D

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej ;) świetna nagroda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) martwi mnie tylko skład szminki :<

      Usuń
  3. Gratuluję :) Ja mam pecha do konkursów i prędzej włosy mi same zblondzieją, niż coś wygram :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izunia nie bądź złej myśli, jak zrobię rozdanie na 50 obserwatorów (o ile ich kiedykolwiek doczekam.. :P) to może Ci się uda coś chapsnąć :D

      Usuń
  4. przepraszam pania bardzo nie wiedzialam ze pomadka moze cos takiego zawierac nie znam sie na skladach ale od ulicznych butikow bede trzymac sie z daleka,niech ja pani wyrzuci jutro zostanie wyslana do pani nagroda pocieszenia,skoro to pierwsza pani wygrana to musi byc wszystko ok,jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie ma problemu, przecież skąd może ktokolwiek o czymś takim wiedzieć! Niepotrzebna jest żadna nagroda pocieszenia, ta którą dostałam jest fantastyczna :)

      Usuń
  5. Gratuluje wygranej i tych wszystkich niespodzianek ;)) powodzenia w kolejnych konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)