poniedziałek, 23 czerwca 2014

28. Niedzielny poniedziałek dla włosów #1

Hej! Chyba wszyscy mają problem z bloggerem, mnie wyświetla jeden najświeższy post a dalej nic :P Mam nadzieję, że to chwilowe :) Dzisiaj postanowiłam zrobić mini relację z niedzielno-poniedziałkowego spa dla włosów. Jesteście zainteresowane? Zapraszam!

Spa zaczęłam w niedzielę wieczorem od naolejowania włosów mieszanką oleju ze słonecznika i oleju lnianego na robioną odżywkę w spreju. Aby ją ukręcić skorzystałam ze sposobu Bubijum (odsyłam-> KLIK!), ja wykorzystałam odżywkę Alterra granat i aloes oraz wyciągu z aloesu zatężonego 10-krotnie. Olej zostawiłam na całą noc, ponieważ było późno i nie chciałam bawić się w mycie i suszenie.



 
Dziś rano umyłam włosy szamponem Joanna Naturia Miód i Cytryna, a jako maseczkę znowu ukręciłam coś własnego. Do maski Joanna Naturia Len i Rumianek (która niestety ma parafinę wysoko w składzie) dodałam pół łyżki miodu, kapkę spiruliny (tak jak się sypnęło) i odrobinkę odżywki Joanna Argan Oil


Wszystko trzymałam na głowie pół godziny, a po zmyciu i wysuszeniu nałożyłam kolejną odżywkę robioną (tym razem groszek odżywki Joanna Argan Oil+olej ze słonecznika+olej lniany+sporo wody) i rozczesałam Tangle Teezerem. Na końce nałożyłam kroplę serum z Green Pharmacy i kroplę oleju ze słonecznika.


Efekt?

 (włosy bez lampy)

(włosy z lampą)

 Na początku myślałam, że włosy będą suche i że coś im zaszkodziło. Jednak już po wysuszeniu i rozczesaniu okazało się, że wyglądają pięknie i są przyjemne w dotyku. Jestem bardzo zadowolona z tej maseczki :D




Z daleka może tego nie widać, ale są naprawdę mięciutkie i sypkie!

Próbowałyście kiedyś takiej maseczki? Mnie maska miodowa solo działała cuda na włosach, ale i spirulina daje nieźle radę :)

Mam nadzieję, że uda mi się robić takie spa swoim włosom co tydzień ;)
Pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. Ojej, komuś się przydałam. :D Moje życie nabrało sensu ^^
    Moje włosy też uwielbiają miód, często mieszałam go na ciepło z olejem i zostawiałam na noc. :) Twoje włoski dzisiaj miały dobrze z Tobą, i tak ładnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje rady! Teraz już zawsze będę się bawiła półproduktami :D Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. przy moich kręconych/falowanych włosach spirulina się nie sprawdziła ,bo je rozprostowywała ;)
    u Ciebie wyszedł fajny efekt sypkich włosków . Dbaj o włoski,dbaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbam dbam już prawie rok! Nie wiedziałam, że spirulina prostuje włosy, codziennie uczę się czegoś nowego :P

      Usuń
  3. czegoś takiego jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez ten problem z bloggerem będę miała sporo zaległości do nadrobienia.
    Zaciekawiłaś mnie tym eksperymentem. W wolnej chwili może też coś zrobię. A gdzie można kupić takie półprodukty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na stronie www.zrobsobiekrem.pl, ale jest też parę innych stron :) No u mnie problem bloggerowy nie minął jeszcze :(

      Usuń
  5. Aleś się kobito nabawiła :D Chyba nawet mi by się nie chciało tyle kombinować :P Ja myślę, że ZSK na mnie też niebawem troszkę zarobi :) Eh, dzień darmowej dostawy powinien być wcześniej, bo spirulina śni mi się po nocach... Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano czasem się chce :D kupuj kupuj tą spirulinkę :D Buziaki też :*

      Usuń
  6. Nie próbowałam nigdy takiej maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że widać - włosy wyglądają są miękkie i odżywione ;) Chyba ja też będę musiała wypróbować tą maseczke <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam- świetnie działa :)

      Usuń
  8. Świetny post, przyjemnieo się go czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię mieszać półprodukty. Najlepsze efekty uzyskuję właśnie po wzbogacaniu masek i odżywek mieszankami z ZSK. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem leniwa jeśli o to chodzi ale coraz lepiej mi idzie!

      Usuń
  10. po obcięciu Twoje włosy wyglądają jak całkowicie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam działanie olejków na włosy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również- włosy są nie do poznania :)

      Usuń
  12. oooo moim włosom też by się to przydało :D tylko nigdy mi się nie chce bawić z nimi :P
    piękne masz włoski :) zapuszczasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczam zapuszczam :D Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  13. wow twoje włosy odżyją :) moim by się przydała taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś swoim też zrobiła małe spa :))

      Usuń
  14. Ja zrezygnowałam z wszelkich olejków i stosuję zwykłą pielęgnację i moje włosy są w lepszej formie niż gdy je katowałam olejkami, płukankami i innymi cudami ;D Zainwestowałam w nożyczki i regularnie podcinam i jest ok :)
    Dołączyłam do obserwatorów i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle dobierałaś olejki i płukanki? Ja moje na razie regeneruję, może kiedyś będą w tak dobrym stanie, że z tego zrezygnuję :)

      Usuń
  15. Wspaniały blog <3
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne masz włoski, kochana! Życzę wytrwałości, bo mają potencjał wielki. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)