wtorek, 14 października 2014

46. Tag- Kocham jesień!

Heej! Strasznie się cieszę, że wreszcie mam chwilkę żeby naskrobać dla Was porządnego posta. Myślałam o kolejnej włosowej recenzji, ale szczerze powiedziawszy, przez ostatnie dwa tygodnie trochę je zaniedbałam i nie mam dla nich czasu. Ale niedługo postaram się za siebie wziąć ;)
Dziś, z racji tego że mamy piękną jesień (a dziś troszkę brzydszą) postanowiłam zrobić krótki tag, w którym powiem (i pokażę) Wam za co kocham tę porę roku i jakie są moje jesienne niezbędniki. Zapraszam!



1) Ulubiony produkt do ust?
Kiedyś zdecydowanie wymieniłabym tu jakąś pomadkę nawilżającą, ale ostatnio zakochałam się w czerwono-bordowej szmince z Golden Rose i mam ochotę na więcej odcieni! Moja to numerek 12 i prezentuje się pięknie na ustach :)


2) Ulubiony lakier do paznokci?
Szczerze mówiąc nie dzielę pór roku na kolory lakierów do paznokci, bo przez cały rok noszę podobne kolory- czerwony, róż, pastele. Ale postanowiłam Wam pokazać moje dwa ukochane kolorki ;) Paese 302 i Essence 114.


3) Ulubiona świeca?
Zdecydowanie wygrywają świece z Ikei- tym razem zestaw trzech ciasteczkowych świec- pycha! DO tego wszelkie tealighty, które mogę włożyć do koronkowego świecznika również z Ikei :)



4) Ulubione perfumy/zapach?
Tutaj również raczej nie dzielę zapachów na pory roku, ale ostatnio bardzo przypadł mi do gustu La Rive Cash i Beyonce Heat ;)

5) Ulubiony napój?
Zwykła herbata wzbogacona imbirem! Bardzo smakuje mi takie połączenie :) Do tego skrzypokrzywa lub mięta. Szczerze mówiąc, nienawidzę wszelkich smakowych herbat i robi mi się od nich konkretnie niedobrze.


6)Ulubiony dodatek/ubranie?
Niezależnie od pory roku będzie to pojemna czarna torba, którą pokazywałam Wam w ulubieńcach maja albo kwietnia. Do tego jakiś gruby szal i mogę ruszać w drogę :)
Oczywiście swetry również są moim ukochanym, jesiennym atrybutem! Seather Weather is the best weather ;)

7) Ulubiona fryzura na jesień?
Zdecydowanie duży kok na wypełniaczu! Nic nie leci mi do oczu, wygląda stylowo i robi się w 3 minuty :)

8) Co najbardziej lubisz robić jesienią?
Uwielbiam spacery! Jesienne liście szeleszczące pod stopami, ostatnie promienie słońca, cudne widoki- chociażby u mnie pod blokiem ;)


9) Najładniejsze wspomnienie związane z jesienią? 
Każda jesień przynosi nowe miłe wspomnienia, także nie mogę wybrać jednego jedynego. Ale może niech będą to moje 18 urodziny, zarówno te dla znajomych jak i te w gronie rodzinnym ;) Właściwie mogłabym do tego zaliczyć każde moje urodziny, ale 18ka była do tej pory wyjątkową liczbą :P

10) Ulubiony jesienny trend w modzie?
Duże szaliki i rude kozaki ;) Czasami żałuję, że pierwsze jesienne dni są takie upalne, że na uczelnie mogę chodzić w dżinsowej kurtce i jest mi gorąco :( Ale potem myślę o nachodzącej zimie i przestaję narzekać :D

Pozwoliłam sobie dodać jeszcze kilka pytań, które moim zdaniem powinny znaleźć się w takim tagu.

11) Ulubiona jesienna piosenka?
Każdej jesieni mi się to oczywiście zmienia, ale tym razem jest to Vance Joy- Riptide i typowa klasyka, czyli utwory U2 i Journey ;)

12) Jak spędzasz jesienne wieczory?
Najchętniej z gorącą herbatą i ulubionym serialem lub książką pod kocem ;)

13) Czego nie lubisz w jesieni?
Ogólnej chlapy, pluchy, zimna i deszczu. Chociaż zawsze da się znaleźć pozytywny akcent- nawet w tramwaju :P





No i na koniec- taguję każdego, kto tak jak ja kocha jesień ;) Przy okazji dziękuję za nominację do Liebster Blog Award Izie z bloga http://blondiii2121.blogspot.com/ i nominację do 7 faktów o mnie autorce bloga http://the-student-cookbook.blogspot.com/ (nigdzie nie mogłam znaleźć Twojego imienia! Wybacz Kochana :*). Obie rzeczy pojawią się przy okazji rocznicy bloga, która już 3 listopada! :)

Pozdrawiam serdecznie,
Gumi

15 komentarzy:

  1. No, wreszcie! :D Zdecydowanie, jesień jest piękna, a tegoroczna - jak z bajki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zastanawiam się nad zrobieniem tego TAG-U, bo jesień uwielbiam, szczególnie taką jak tegoroczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama zrobiłam u siebie ten tag :) jesien jest specyficzna albo sie ja kocha albo nienawidzi :) ja zdecydowanie należę do pierwszej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubolewam nad brakiem Ikei w mojej okolicy. Ciekawa jestem jak wygląda pomadka na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim ostatnim "outfitowym" zdjęciu na insta możesz podejrzeć :)

      Usuń
  5. Ja niestety z jesienią i zimą się chyba nie polubię, ale ostatnimi czasy zaczynamy się akceptować, a to duży plus :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jestem jedną z niewielu która nie przepada za jesienią ;( przynajmniej u mnie w mieście jesień nie wygląda tak ładnie jak na zdjęciach które wstawiłaś i które wstawiaja inne blogerki. U mnie za to pełno błota i deszczu,ugmn..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie dni, gdzie jest mnóstwo błota i deszczu (np. dzisiaj :D), ale ja skupiam się na tych fajnych stronach jesieni i jakoś lepiej mi się funkcjonuje ;)

      Usuń
  7. Ja nie lubię jesieni ; ) wolę lato :D a zimy to już wgl nienawidzę . , znaczy jesień jest piękna ale to jak moje wlosy wyglądają w te porę roku ... i wgl zimno jest :( uwielbiam swetry ;)
    U2 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też nie wyglądają najlepiej. Mam podobno najgorszą długość i ani to teraz długie, ani krótkie, nie wiem co z nimi zupełnie zrobić i wypadają garściami! Swetry są super :D

      Usuń
  8. Ja niestety nie przepadam za jesienia, ale jakos trzeba ja przetrwac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz ją sobie bardzo umilać :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)