środa, 26 listopada 2014

50. Listopadowa aktualizacja włosowa!

Hej :) Znowu muszę Was przeprosić za długą przerwę, ale wolę nie pisać nic, niż pisać bezsensowne posty albo zapchaj-dziury ;) Dzisiaj przychodzę do was z listopadową aktualizacją moich włosów- musicie mi wybaczyć koszmarną jakość, ale nie wiem, co się ostatnio dzieje z moim aparatem i ciężko mu zrobić jakiekolwiek zdjęcia.



W tym miesiącu nie robiłam z włosami nic szalonego. Nie piłam pokrzywy ze skrzypem, nie brałam żadnych suplementów. Szczerze mówiąc, nawet ich nie olejowałam (bo nie mam czym), a moja pielęgnacja ograniczyła się do mycia i nakładania odżywki/maski po myciu.



Mój niezmienny arsenał- staram się go wykończyć, żeby zacząć testować kosmetyki od Izy, ale ciężko mi idzie. Alberto ląduje na mojej czuprynie średnio 3 razy w tygodniu, a Glorię zostawiam raz w tygodniu na pół godziny. Moje włosy chyba nauczyły się ze mną trochę współpracować i rzadko miewam bad hair day. Włosy są mięciutkie, leją się, a jedyne, co mogę im zarzucić to to, że długo schną. Niestety nadal zmagam się z łupieżem (zmiana na łagodniejszy szampon nie pomogła) i wreszcie zmobilizowałam się, żeby rozejrzeć się za czymś do skóry głowy. Trzymajcie kciuki, może trafię na coś fajnego :)



Włosy prezentują się tak. Moim zdaniem już bliżej niż dalej do osiągnięcia naturalnego koloru, wszyscy pytają, czy mam ombre, a to, że z jednej strony włosy są ciemniejsze zwalam na wierzchnią warstwę, która przykryła prawą stronę. Miałam jakiś czas temu myśli o ścięciu włosów do ramion, ale teraz chcę delikatnie je wyrównać. Prawdopodobnie zrobię to po zakończeniu akcji Eter :)

Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona z moich kłaczków i mam nadzieję, że kiedy wrócę do olejowania będzie jeszcze lepiej :)

A jak tam Wasze kłaczki? ;)

Pozdrawiam,
Gumi

20 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy :) Moje ostatnio wypadają garściami ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety też :( bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. No prześliczne blondaski! <3 Ale urosły od sierpnia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszcie :)
    Rzeczywiście ładnie urosły i prezentują się pięknie mimo ubogiej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nie wiem czemu tak rosną :P

      Usuń
  4. Piękne są! :) Ja obecnie stosuję kurację z Eveline :)

    Zapraszam serdecznie na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj już do nas Aga :*
    Włosy prezentują się znakomicie, a takiego dużego przyrostu zazdroszczę najbardziej! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież wróciłam! :* dziękuję bardzo <3

      Usuń
  6. podcięcie może im bardzo dobrze zrobić ;) wytrwałości w zapuszczaniu naturalek ;) całkiem fajny efekt tego "ombre" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne włoski ! Życzę wytrwałości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chciała ombre :D ale mysle,że do mojego koloru wlosow nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zrobić jaśniejszy dół, niekoniecznie blond :D

      Usuń
  9. Nie slyszalam o tym balsamie Alberto, Glorie stosuje ale w postaci emulsji i spisuje sie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie emulsja czeka aż wykończę pozostałe odżywki :)

      Usuń
  10. Bardzo ładne masz włoski. ;) zapuszczasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie ten odrost wygląda naprawdę dobrze, trzymam kciuki byś wytrwała,, ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)