poniedziałek, 3 listopada 2014

48. Rok bloga! :)

Cześć! Nawet nie wiecie, jak się cieszę że mogę napisać dla Was takiego posta! Dzisiaj stuknął mi pierwszy rok bloga z czego jestem niesamowicie dumna :) Zawsze byłam osobą o słomianym zapale i czego się nie podjęłam, to zawsze spalałam się na panewce, a tym razem jest inaczej! Nawet nie przypuszczałam, że tak pochłonie mnie włosomaniactwo i urodomania ;)


(autorski tort autorstwa mojej Aguni oczywiście- męczyła się nad nim bida zamiast się uczyć! dziękuję :*)


Pokuszę się o skromne statystyki:
Blog był wyświetlany łącznie 9288 razy
Napisaliśmy wspólnie 732 komentarze
Obserwują mnie 52 osoby.

A teraz czas na podziękowania! Przede wszystkim dziękuję moim najwierniejszym czytelniczkom- Adze, Marioli, Izie i Izabelce. Dziękuję, że regularnie tu zaglądacie i motywujecie mnie do prowadzenia bloga! <3

Za wszystko gorąco dziękuję! A w dzisiejszym poście postanowiłam podzielić się z Wami cząstką siebie i przedstawić Wam 57 faktów o mnie. Czemu 57? Bo czeka mnie zaległe 7 faktów, gdyż zostałam nominowana na blogu http://the-student-cookbook.blogspot.com :) Mam nadzieję że troszkę lepiej mnie poznacie, no i cóż... Zaczynamy!

1. Na codzień noszę okulary. Nie jest to duża wada, ale bez okularów wszystko mi się rozmywa i nie widzę napisów na billboardzie czy numerków tramwajów. Rzadko jednak robię sobie zdjęcia w okularach, bo uważam, że jest to bardzo niefotogeniczne :D
2. Od ponad roku mam prawo jazdy, do którego podchodziłam sześć razy, ale się udało :)
3. I od tego czasu jeżdżę czerwonym torpedowcem, który traktuję jak swoje własne dziecko.
4. Studiuję pedagogikę wczesnoszkolną z edukacją przedszkolną.
5. Przed pedagogiką studiowałam przez pół roku ekonomię sektora publicznego, ale szybko okazało się, że nie był to najlepszy wybór.
6. Moim największym marzeniem dotyczącym przyszłej pracy jest praca w żłobku albo w przedszkolu :)
7. Jestem ogromną serialomaniaczką. Oglądam wszystkie amerykańskie seriale, jakie przypadną mi do gustu (m.in. Glee, The Vampire Diaries, Awkward, Gossip Girl, Pretty Little Liars, How I met your mother, Two Broke Girls, i wiele wiele innych), a także polskie produkcje nie są mi obce (Prawo Agaty, Pierwsza miłość, Na Wspólnej a nawet Klan! :D).
8. Rzadko oglądam filmy i trzeba mnie do tego trochę namawiać. Sama nie wiem czemu tak jest.
9. Kiedy byłam w gimnazjum byłam ogromną fanką mocniejszej muzyki- rocka i metalu. Z czasem z tego wyrosłam i słucham teraz wszystkiego, co wpadnie mi w ucho.
10. Przez prawie 12 lat uczyłam się języka francuskiego i dwukrotnie byłam w Paryżu.
11. Nie mam rodzeństwa, ale mam 3 lata młodszego kuzyna, z którym bardzo długo byłam zżyta jak z rodzonym bratem ;)
12. Panicznie boję się latania samolotem i samolotów. Nad moim blokiem dziennie przelatuje z 15 samolotów, z czego 10 leci bardzo nisko i zawsze mnie to przeraża.
13. Lubię bardzo długo spać- potrafię położyć się o 22 i wstać o 11-12 dnia następnego.
14. Nie wyjdę z domu bez telefonu, portfela i kluczy.
15. Na wszystkie spotkania przychodzę zawsze przed czasem. Nie lubię się spóźniać.
16. Myślałam kiedyś o nagrywaniu na Youtube, ale trochę się wstydzę :P
17. Jestem chyba największą na świecie fanką simsów- uwielbiam grać i prowadzić im życie :D chyba nigdy z tego nie wyrosnę.
18. Uwielbiam herbatę- czarna, zielona, biała, smakowa- nie ma znaczenia. Najlepszy napój na świecie!
19. Nie mam problemów z nauką języków obcych, od zawsze przychodzi mi to bardzo łatwo.
20. Miałam wszystkie możliwe kolory na głowie- od czerni po platynowy blond.
21. Miałam okazję poznać i spotkać się z jedną z blogerek- czyli Agą z www.bubijum.blogspot.com. Była to bardzo fajna sprawa i nigdy nie sądziłam że dojdzie do czegoś takiego :P Do tej pory mamy codzienny smsowy kontakt (przydają się nielimitowane smsy!).
22. Ciężko mi się zaaklimatyzować w nowym miejscu z nowymi ludźmi.
23. Nigdy w życiu się nie przeprowadzałam- od 21 lat mieszkam w tym samym miejscu :)
24. Nigdy nie pamiętam, czy zamknęłam drzwi i wyjęłam wszystko z gniazdek.
25. Jestem bardzo przywiązana do mojej rodziny.
26. Jestem typem działacza- zawsze muszę robić coś więcej niż przeciętna osoba.
27. Należę do koła naukowego i uważam, że to super sprawa!
28. Liczba 28 przez długi czas była moją ulubioną- pewnie dlatego, że urodziłam się 28 listopada :)
29. Moją ulubioną książkową sagą jest Jeżycjada i Harry Potter :) te książki budzą we mnie ogromny sentyment.
30. Przed tym blogiem miałam kilkanaście innych, ale miałam wtedy 12 lat i pisałam o szkole i innych pierdołach.
31. Zawsze mi zimno. Serio- może być 20 stopni w listopadzie- ale to listopad, a ja będę siedziała w grubym swetrze.
32. Kiedyś byłam ogromną bałaganiarą. Coś mi z tego zostało, ale staram się utrzymywać coraz większy porządek wokół siebie.
33. Jestem straszną panikarą i wyobrażam sobie od razu najczarniejsze sceny.
34. Parę lat temu miałam poważną zajawkę na fotografię i przez parę chwil chciałam nawet iść w tym kierunku.
35. Uwielbiam jeść! :D
36. Bardzo lubię wszystko celebrować- urodziny, imieniny, rocznicę związku- dla mnie każda okazja do poczucia się w tym dniu wyjątkową jest dobra.
37. Mam niesamowitą pamięć do dat z mojego życia (czasem pamiętam, o której godzinie coś się wydarzyło!), i nawet po pięciu latach pamiętam pewne ważne wtedy wydarzenia.
38. Lubię wszystko planować i rzadko jestem spontaniczna.
39. Nauczyłam się pływać dopiero około dwa lata temu.
40. Nie potrafię jeździć na rowerze bez trzymanki :(
41. Bardzo szybko się denerwuję i wszystkim stresuję.
42. Mam ogromną tremę przed publicznymi wystąpieniami i zawsze mam wrażenie, że ktoś mnie wyśmieje.
43. Nie lubię zamawiać jedzenia przez telefon i zawsze ktoś inny musi to robić. To samo tyczy się dzwonienia i umawiania jakichkolwiek wizyt- milion razy bardziej wolę to zrobić osobiście niż przez telefon.
44. Nie potrafię znieść zapachu i smaku kawy- nie wiem, czym to jest spowodowane, ale mnie obrzydza :P
45. Mam słabość do ładnych, męskich perfum.
46. Bardzo szybko przywiązuję się do serialowych, filmowych i książkowych postaci.
47. Najgorszym książkowym momentem jest dla mnie śmierć Freda Weasleya w siódmej części "Harry'ego Pottera".
48. "Zaawansowanym" makijażem zainteresowałam się w 2012 roku.
49. Zanim zasnę, układam sobie w głowie różne scenariusze.
50. Uwielbiam piec ciasta i ciasteczka!
51. W liceum byłam skarbnikiem i myślę, że nieźle sprawowałam tą funkcję.
52. I bardzo chętnie wróciłabym do liceum.
53. Lubię chodzić na długie spacery albo jeździć na dłuższe wycieczki.
54. Od dziecka miałam dwa marzenia- być dziennikarką i nauczycielką. Zapomniałam o tym zupełnie i kiedy przychodziło do wyboru studiów, kompletnie nie wiedziałam, co chcę zrobić ze swoim życiem. Inspiracja przyszła niecałe pół roku później.
55. Zawsze marzyłam o kręconych włosach :)
56. Bardzo lubię chodzić do kina.
57. I bardzo cieszę się, że jesteście już ze mną rok!


I teraz czas na Liebster Blog Award- czyli nominację od Izy ;)




1. Czy wybierając się na zakupy kosmetyczne analizujesz uprzednio opinie o danym produkcie? 
Szczerze mówiąc, to zależy. Jeśli kupuję przez internet, wyszukuję wszelkie możliwe opinie i swatche. Za to jeśli idę do Rossmanna i mam zdecydować się na coś tańszego, to niekoniecznie patrzę na opinie.
2. Świadomie wybierasz kosmetyki pielęgnacyjne? Czy raczej jesteś podatna na sugestie producentów w reklamach? 
Staram się wyszukiwać coś, co będzie dobre dla mojej skóry, ale przyznam się że opakowanie może mnie nieźle zmylić.
3. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia prowadzenia bloga? 
Szukałam swojego miejsca i wsparcia w dbaniu o włosy. Poza tym byłam bardzo mocno zajarana jutuberkami i blogerkami, a że miałam sporo do czynienia z kosmetykami uznałam, że mogę coś nie coś o tym pisać. I pokochałam to od pierwszego posta!
4. Twój ulubiony kosmetyk do włosów. 
Obecnie jest to maska z Glorii i odżywka Alberto Balsam.
5. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu? 
Bez tuszu do rzęs. Często maluję same rzęsy i tak idę np. do sklepu, ale na uczelnię czy jak wychodzę na jakieś spotkanie oczywiście robię lepszy makijaż.
6. Ulubiona firma produkująca kosmetyki do włosów. 
Nie mam jednej ulubionej ;) Bardzo lubię Joannę i Kallosa.
7. Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu blogowi? 
Zależy od tempa, w jakim biegnie mój dzień. Jeśli mam więcej na głowie i nie chce mi się tu zaglądać, to nie robię nic na siłę. Ale średnio parę razy dziennie zaglądam i sprawdzam, czy pojawiło się coś nowego.
8. Czego nie lubisz u innych Blogerek? 
Zdecydowanie kłamstwa i robienia czegoś pod publikę! Komentarzy typu "obserwujemy", "fajny produkt", albo komentarzy kompletnie niezwiązanych z postem. Pisania 30 komentarzy, bo odkryło się nowego bloga, a tu rozdanko i jeden los za najbardziej komentującą. Kopiowania, tego, że nie mają na siebie pomysłu i zżynają wszystko jak leci. Nie lubię też blogerek, które piszą bez serca, a dla obserwatorów, komentarzy i współprac.
9. Włosy proste czy kręcone? 
Sama jestem właścicielką prostych, ale gdyby okazały się kręciołkami to byłabym przeszczęśliwa!
10. Kawa czy herbata? 
Zdecydowanie herbata!
11. Książka czy dobry film?
Książka, chyba że to wieczór z moim chłopakiem- wtedy zdecydowanie dobry film ;)


Dziękuję Wam za pierwszy wspólnie spędzony rok i mam nadzieję, że będziemy razem przez kolejny! Mam nadzieję, że dowiedziałyście się czegoś o mnie i mamy ze sobą coś wspólnego :)

Pozdrawiam,
Gumi

24 komentarze:

  1. Aaaw <3 Gratuluję Kochana, życzę Ci mnóstwo kolejnych blogowych lat! :* I teraz tak...

    1. Strasznie się cieszę, że Gloria i Alberto padło w pytaniu o ulubione kosmetyk, hyhy :D Taka dumna.
    2. Play to genialna sieć komórkowa! :D Bez tych nielimitowanych smsów i mmsów moje życie straciłoby sens,komu bym wysyłała miliard gunwofoci dziennie? ^^
    3. Cieszę się jak cholera, że mieli w sierpniu jeszcze dla mnie bilet w pkp :D
    4. Kraków czeka!
    5. Też nie umiem jeździć bez trzymanki i bardzo mnie to boli ;c
    6. Zacznij nagrywać, bo jesteś przesłodkim Misiakiem i zrobisz furorę swoją śliczną buźką!
    7. Tort kupa wygląda tutaj jeszcze gorzej, fejsbuk zepsuł kolorki!
    8. I Cię strasznie mocno ściskam w tej rocznicowy dzień <3
    9. I fajnie było czytać te 50 faktów o osobie, którą się zna - takie zupełnie inne uczucie, niż czytanie faktów o kimś, o kim ma się jedynie blade pojęcie. :D
    10. Szamanko. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Whoo, gratulacje! Roczek to nie byle co ;) Mam dokładnie to samo z filmami! W towarzystwie to jeszcze obejrzę, jak jestem sama to prawie nigdy. Za to seriale... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi i dlaczego samej mi się nie chce :P Dzięki! :)

      Usuń
  3. Sto lat sto lat :) Gratuluję roczku i życzę Ci wielu następnych :)
    Co do faktów, mam bardzo podobnie z liczbą- u mnie to 21- data moich urodzin, i również listopad :) Jestem tydzień starsza- ha ha ha :P
    Bardzo chętnie zobaczyłabym filmiki w Twoim wydaniu :)
    Wiele faktów pokrywa się z moimi odczuciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale super :D Ale jesteś jeszcze skorpion chyba, a ja już strzelec. :D
      Wstydzę się trochę gadać do kamery :P

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam jeść :) za kawą nie przepadam, ale herbatę uwielbiam zwłaszcza z dodatkiem plasterka cytryny :) czasem przez te scenariusze nie mogę zasnąć, od razu przypomniał mi się film "Jak ona to robi" - pozytywna komedia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata i jedzenie to najlepsze rzeczy na świecie, które można kupić :D

      Usuń
  5. To jeszcze duŻo takich roczków Ci życzę hi hi ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale jestem opóźniona! ;/
    Bardzo bardzo gratuluję Ci pierwszej rocznicy i życzę Ci kolejnych 100 ! Jesteś niesamowitą i ciepłą osobą, uwielbiam do Ciebie zaglądać i cieszę się że na siebie trafiłyśmy! ;))
    Mega ciekawe 57 faktów, proszę o więcej! No i koniecznie muszę Cie przekonać do oglądania filmów, bo to najpiękniejsze co może być ;)) Pisz do nas częściej i niczym się nie przejmuj, bo jesteś wspaniała!! ;)) Gratuluję jeszcze raz Kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję :* Strasznie mi miło i oczywiście- wzajemnie :*

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe te fakty-też chodzę w okularach, ale się tego wstydzę:)
    Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego wstydzić- może lepiej dobierz oprawki? :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych lat prowadzenie bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku i życzę kolejnych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło się ciebie czyta :) Wita nowa fanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W takim razie witam Cię bardzo serdecznie :)

      Usuń
  11. Gratulacje! :) Jejku ile faktów o Tobie :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybacz mi bejbe, że całe wieki tu nie byłam :* Jakaś zakręcona jestem ostatnio. Ale oczywiście życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga i mam nadzieję, że na następną rocznicę pochwalisz się, że udało Ci się spotkać również z Izabelką :) Całuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że się pochwalę :* Musimy się koniecznie zobaczyć! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)