wtorek, 2 grudnia 2014

51. TAG: 11 włosowych pytań


Hej :) Zostałam nominowana do zabawy przez Agę, więc nie mogłam odmówić :) Przed Wami moje odpowiedzi na 11 włosowych pytań!

1. Jaka gwiazda ma według Ciebie najpiękniejszą fryzurę?


Na pierwszym miejscu zdecydowanie Ariana Grande. Ma kolor, który jest moim wymarzonym no i  długie i grube włosy. Poza tym jest moim urodowym ideałem :D

Drugie miejsce przypadło Ninie Dobrev, czyli serialowej Elenie z "Pamiętników wampirów". Obie panie są bardzo do siebie podobne, ale i tym kolorem bym nie pogardziła. W serialu jej włosy świetnie się prezentują i sama chciałabym takie mieć :D

2. Jaki jest Twój cel pielęgnacji włosów?


Odzyskanie naturalnego koloru! Nie mogę się doczekać, aż całe będą ciemnym blondem, a nie "pół odrostem, pół platynką". Poza tym zapuszczenie zdrowych włosów do wcięcia w talii. Nigdy nie miałam takich długich włosów i jestem ciekawa, jak się będę w nich czuła :)

3. Jaka jest najgorsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś swoim włosom?


Pisałam Wam swoją włosową historię (KLIK), ale powtórzę: oprócz farbowania ich na każdy możliwy kolor, potem prostowania na 230*, rozjaśnienia i rozjaśniania co miesiąc przez pół roku (plus prostowania na 230*) to prawie nic :D Obecnie czasem śpię w mokrych włosach i suszę cieplejszym powietrzem, ale robię to w awaryjnych sytuacjach.

4. Jaka jest Twoja ulubiona forma pielęgnacji włosów?


Zdecydowanie nakładanie masek. Olejuję tylko kiedy mam czas, ale maska lub odżywka po każdym myciu to mój must-have. Plus szampony bez SLSów.

5. Dokończ zdanie. Moje włosy byłyby idealne, gdyby...


... wyglądały o tak:

Często to zdjęcie jest dodawane na różne pseudowłosomaniacze strony lub jakieś poświęcone urodzie, ale od kiedy zobaczyłam to zdjęcie nie mogę sobie wybić z głowy takiego ich wyglądu. Marzą mi się własnie w takim kolorze, takiej długości i tak proste <3

6.Maska czy odżywka?

Zdecydowanie maska. Zawsze mogę ją nałożyć na krótszy czas i stanie się odżywką, ale kiedy odżywka ma super skład równie dobrze może być maską :)

7. Od kiedy i dlaczego zajęłaś się bardziej profesjonalną pielęgnacją włosów?


Zaczęło się w lipcu 2013. Szczerze mówiąc znudził mi się wygląd tlenionej blondyny i szczypanie przy każdym farbowaniu, poza tym widziałam, w jakim opłakanym stanie są włosy. Trafiłam też na bloga Mudi i w sumie to ona mnie do tego zainspirowała :)

8. Gdybyś na jeden dzień mogła mieć wymarzone włosy, jakby one wyglądały? 


Odwołuję się tu do pytania nr.5- najwspanialsze włosy na świecie!

9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?


Nie mam ulubionego kosmetyku, bo staram się ciągle testować coś nowego. Na chwilę obecną jest to maska Glorii i odżywka Alberto Balsam, ale za pół roku mogę Wam odpowiedzieć coś innego ;)

10. Czego nigdy nie odważyłabyś się zrobić swoim włosom? 


Po tym co przeszłam już w sumie nic nie jest mi straszne- ale nigdy nie przefarbuję włosów farbą. Jedyne co wchodzi w grę to henna, ale i tak szybko się na nią nie zdecyduję. :)

11. Dokończ zdanie: mój ulubiony blog o świadomej pielęgnacji włosów to... 


Bardzo lubię czytać Mudidudi, i chociaż trochę zawiesiła włosomaniaczą działalność to nadal chętnie tam zaglądam :) Szczerze Wam powiem że nie lubię wchodzić do takich "poważnych" włosomaniaczek, bo ciężko mi znaleźć tam coś dla siebie. Ale uwielbiam naszą Anwen, Ewalucję i Eter :)


A Wy? Jakie macie włosowe ideały? A może zechcecie odpowiedzieć na te pytania? Nominuję każdego, kto ma ochotę!:)

Pozdrawiam,
Gumi

12 komentarzy:

  1. Oż matko, faktycznie ta pierwsza laska to ma zabójcze włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej drugiej wybrałam złą fotę, ale google nie ma lepszych :D musiałabyś serial obejrzeć, to byś załapała bakcyla :D

      Usuń
  2. Widzę, że Twoje włosy też sporo przeszły :) Najważniejsze, że teraz są w świetnej kondycji i pięknie wyglądają :)
    Mam pytanie odnośnie maski Gloria- stosujesz są solo czy tuningujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I trzymam oczywiście kciuki za osiągnięcie wymarzonej długości :)

      Usuń
    2. Najczęściej solo i działa cuda :) W sumie nie mam czym jej tuningować :) Dziękuję! :*

      Usuń
  3. Oo tak ! Ja też chciałabym mieć takie proste, piękne włosy jak na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że na zdjęciu są wyprostowane, ale co mi szkodzi dążyć do takiego efektu bez prostownicy? :D

      Usuń
  4. Wlosy Ariany, magia! Swietny tag ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety często śpię w mokrych włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy Ariany są cudowne! Moim ideałem włosowym jest Red Haired Witch, do takich włosów i długości dążę :) Ja także odpowiedziałam na ten TAG więc jeśli masz ochotę przeczytać, to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Anwen i czasem podczytuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co ja mam niezawodny w sumie znany sposob na dobre odzywienie w sumie nie kazdy o tym wie ale mnie wszyscy pytaja o wlosy mam dlugie i zdrowe a farbowane ale farbuje rzadko bo u mnie zawsze odsrost z kolorem sie tak miesza ze wyglada naturalnie,uzywam profesjonalnych produktow do wlosow mam tez te z nizszej polki ale jesli chodzi o produkty do ok 400zl to mam szampon i jest wart swojej ceny ale maska jest jeszcze lepsza tylko ze daje podobny efekt do mojej domowej mieszanki i terz moj partner nie musi przeplacac a najlepsze na wlosy nawet od tych drozszych kosmetykow jest naturalny miod ale musi yc nnaturalny nie kwiatowy lipowy i ze sklepu tylko naturalny moze byc pszczeli w sklepach sa saszetki lub kubeczki takie po 1zl naturalnego miodu bo sloik to ok 40zl kosztuje,i dodajemy do miodu w miseczce zoltko,jgurt naturalny tylko niezbyt duzo ja zawsze cal gesty jogurt kladlam i splywalo to po ciele wiec lepiej nalozyc troche mniej mozna dodac oliwy z oliwek albo troche soku z cytryny ale ja daje albo sam miod alboo z zoltkiem i jogurtem i masujemy tym cala glowe skore glowy i wlosy pasma,suszymy cieplym powietrzem i myjemy,troche ciezko splukac ale odzywka do splukiwania i tak robie raz na dwa tygodnie czasami raz na tydzien i moje wlosy sa lsniace i zdrowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)