piątek, 10 kwietnia 2015

64. Duet z Yves Rocher receptą na piękne włosy!

Witajcie :) Dziś chciałabym Wam przedstawić mój ostatnio ulubiony duet do pielęgnacji włosów- który totalnie skradł moje serce. To co, zaczynamy? ;)








Mój duet składa się z szamponu i odżywki. Kupiłam go pod koniec lutego w promocji w Yves Rocher, a moją uwagę skupiła właśnie seria odbudowująca. Od razu zwróciłam uwagę na fantastyczny skład produktów, ale zaczniemy może od szamponu.



Szampon jest zamknięty w poręcznej, zielonej butelce, zawierającej 300 ml produktu. Ma wygodne opakowanie na klik, natomiast czasem ciężko je domknąć i trzeba mocniej docisnąć. Etykieta jest minimalistyczna i nie odkleja się podczas użytkowania. 



Jeśli chodzi o skład produktu jest bardzo przyjazny dla skóry głowy. Wysoko w składzie mamy hydrolat z chabra,a potem tytułowy olej z nasion jojoba. Po zapachu mamy kilka dobroczynnych składników, natomiast w tym stężeniu nie mają one szansy wpłynąć na nasze włosy. 
Co o działaniu? Moim zdaniem szampon ma myć włosy, a nie je odżywiać. Ten bardzo dobrze je myje, doskonale domywa oleje i wszelkie maski ze skalpu. Niewiele wystarczy, żeby się pienił. Przy okazji nie plącze włosów, a kudełki są świeższe na dłużej ;) Po jego użyciu nie muszę nakładać bardziej treściwej odżywki, wystarczy mi taka bez spłukiwania. Na dodatek niweluje swędzenie skalpu, z którym mam ogromny problem. Ogólnie- bardzo lubię ten szampon, a za cenę 12 zł, a w promocji 10, przy jego wydajności (ponad miesięcznej przy używaniu na spółkę z mamą) z pewnością będę go kupować ponownie.



Nad odżywką długo się zastanawiałam, bo było tyle wersji, że nie mogłam się zdecydować. Jednak trafiło na tą i jestem bardzo zadowolona. Odżywka mieści się w zielonej, 150-mililitrowej tubie. Tu zamknięcie i otwieranie produktu nie sprawia mi najmniejszego problemu. Etykieta jest wytrzymała i nie zdziera się pod wpływem wody.



I tu skład prezentuje się bardzo dobrze. Wysoko w składzie mamy dwa oleje (z nasion jojoba i ze słodkich migdałów), a na końcu pantenol. Odżywka również jest bardzo wydajna, bo mam jej naprawdę sporo, ale używam jej już sama. Wystarczy dosłownie ilość wielkości niewielkiej maliny żeby pokryć całe włosy. Jak na nie wpływa? Idealnie ;) Są miękkie, nawilżone, dociążone i łatwo się rozczesują. Układają się znacznie lepiej niż po użyciu mniej treściwych odżywek. Kosztuje zwykle tyle samo co szampon, także warto ją kupić i chociaż wypróbować. Ja mam jeszcze jedną wersję w zapasie, natomiast jak obie mi się skończą, to będę je odkupywać

Ogólnie mówiąc- jestem z tego duetu bardzo zadowolona i świetnie wpływa na moje włosy. Idealnie je nawilża i sprawia, że są miękkie i zdrowe. Zdecydowanie przebija pierwszy recenzowany przeze mnie duet (szampon Green Pharmacy i odżywka Garnier AiK). Na co dzień moje włosy nie potrzebują bardziej złożonej pielęgnacji, a ten duet umożliwia mi utrzymanie ich w dobrej kondycji.

A Wy miałyście do czynienia z którymś z tym produktów? Jakie jest Wasze zdanie?

Pozdrawiam,
Gumi

PS Od przyszłego tygodnia posty będą się pojawiać regularnie- we wtorki, czwartki i soboty! :)

13 komentarzy:

  1. Po drodze do szkoły mam ich sklep, ale najpierw muszę odłożyć, żeby zrobić tam zakupy, bo pewnie wykupię wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja staram się kupować tylko to, co jest mi potrzebne :D

      Usuń
  2. Uwielbiam tę odżywkę - mam już trzecią tubkę i z pewnością kupię następną :)
    Pięknie nawilża, dociąża i podkreśla mój skręt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, ciekawa byłam jak sprawdza się na kręciołkach :)

      Usuń
  3. Nie miałam tych produktów nigdy ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała się wybrać do YR :D Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej firmy kradną mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze nie mam zbyt dobrego dostepu do tego sklepu ;( tyle dobrego slyszalam o ich kosmetykach i musze kiedys w koncu je przetestowac na swojej skorze!
    Swietna wiadomosc z 3 postami tygodniowo, bedziemy sie wymieniac, bo ja staram sie dodawac posty poniedzialek-sroda-piatek ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie musisz się wybrać na wycieczkę albo zamówić online :D oo ale super, normalnie jakbyśmy się umówiły :D

      Usuń
  7. Musze kiedyś zajrzeć do tego sklepu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)