wtorek, 14 kwietnia 2015

65. Akcja-suplementacja!

Witajcie :) Na dziś zaplanowałam post z akcją, którą sama sobie narzuciłam- jest to Akcja-suplementacja, a wszystko to dla mocniejszych włosów i paznokci :) do dzieła!







Zdecydowałam się poprowadzić taką akcję, ponieważ podczas porządków przed Wielkanocą znalazłam te dwa suplementy diety. Do końca daty ważności jeszcze hen hen daleko, ale uznałam, że teraz będzie idealny czas na przyspieszenie porostu. Biorę dwa suplementy:

1.Drożdże piwowarskie Lewitan



Ponieważ prawdopodobnie nie zmuszę się do picia drożdży, te w tabletkach muszą mi wystarczyć. Biorę cztery tabletki raz dziennie, ale to taka idealna ilość, którą mam wyliczoną na miesiąc. Tabletki pachną jak jedzenie dla rybek (miał ktoś kiedyś rybki? :D), ale są małe i łatwe do połknięcia. 
Zawierają tiaminę (witaminę B1), ryboflawinę (witaminę B2) i niacynę. Zalecana porcja to od 2 do 4 tabletek 3x dziennie.


2. Beauty Vitalisss, Skrzyp Optima Forte



Tabletki kupiłam kiedyś z podróbką szczotki Tangle Teezer (co o niej sądzę? Recenzja TU), ale totalnie o nich zapomniałam. Teraz biorę jedną tabletkę dziennie, i taka też jest zalecana porcja. Ma naprawdę fajny skład (do składu odsyłam Was do Bijum, kiedyś fajnie to ujęła KLIK), ale ma niefajną dla mnie formę- taka tabletka złożona z dwóch i schowana w osłonce, strasznie tego nie lubię, ale ta przynajmniej jest mała i nie mogę aż tak bardzo narzekać :D



Ja moje suplementy biorę od 4 kwietnia, kończę brać 5 maja, także będzie to ponad miesiąc. Jeśli którakolwiek z Was ma ochotę się dołączyć, to zapraszam do dołączenia do mojej małej, skromnej akcji. Jeśli chociaż jedna osoba skorzysta, będę zachwycona :) tutaj mam banerek, który możecie wrzucić w post lub na bloga. Jeśli dołączycie do akcji, napiszcie komentarz, a jeśli macie bloga napiszcie u siebie post (lub wspomnijcie o akcji w poście) i wrzućcie baner ;) będzie mi bardzo miło.

Oczywiście, możecie suplementować się czymkolwiek chcecie- może Calcium Panthotenicum? Może kapsułki z olejem z wiesiołka? Dajcie znać :)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Gumi

17 komentarzy:

  1. Ja biorę CP, Humavit N i Z no i obowiązkowo witaminy i tran :)
    Już się zapuszczam, olejuję i suplementuję :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Od ok miesiąca biorę Vitapil. Kuracja będzie trwała 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vitapilu nie znałam :)

      Usuń
    2. Polecam. Bardzo dobry. Teraz już jest jakiś nowy z bambusem, ale sprawdzałam stare opakowanie z nowym i pozostałe składniki są takie same.

      Usuń
  3. Prawdopodobnie wybiorę Silicę :) I od czwartku rozpocznę suplementację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 2 tygodni biorę Beauty Vitalisss, Skrzyp Optima i chętnie przyłącze się do akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od dwóch tygodni biorę Merz Special, jestem ciekawa czy coś pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz coś po kuracji! :)

      Usuń
  6. Nie mam w domu zadnych suplementow, ale jak sie w jakies zaopatrze to chetnie sie przylacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja,oczywiście dołączyłam i na pewno wspomnę o twojej akcji u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)