sobota, 23 maja 2015

75. Podsumowanie akcji- Akcja-suplementacja!

Hej Kochane ;) dzisiaj post z podsumowaniem akcji. Kilka dziewczyn pisało w komentarzu, że dołączają do akcji ale od żadnej nie dostałam mejla z podsumowaniem- szkoda :( ale opiszę Wam swoje efekty.



Dla przypomnienia- brałam drożdże w tabletkach Lewitan i suplement ze skrzypem Vitalisss.

Nie mam pojęcia ile mi przybyło w długości, bo ich nie mierzyłam, natomiast widzę mnóstwo babyhair, które odstają mi na wszystkie strony i trudno mi je okiełznać :D Z pewnością jest ich więcej i są dłuższe niż w poście z podsumowaniem (klik), dlatego bardzo się cieszę i mam nadzieję, że przyrost trochę ruszy.



Ominął mnie wysyp po drożdżach i skrzypie i nie miałam większych problemów z cerą ;) Brałam 4 tabletki drożdży i jedną suplementu ze skrzypem. Drożdży mogłabym więcej, ale bardzo chciałam, żeby akcja trwała miesiąc.



Podsumowując ten mega króciutki post- widzę bo babyhairkach, że włosy urosły, ale nie wiem dokładnie ile. Skupiam się bardziej na tym, że w ogóle rosną. Czy się wzmocniły? Nie mam pojęcia :D ale ni wypadają aż tak strasznie jak kiedyś i może to zasługa suplementów, a może cisza przed burzą (nadchodzi sesja :D).

Jeśli któraś z Was chce napisać u siebie o swoich efektach, dajcie znać!

Pozdrawiam,
Gumi

8 komentarzy:

  1. Również brałam drożdże, przyznaj, że pomimo ich formy i tak strasznie śmierdzą... :D

    PS.Nominowałam Cię na moim blogu do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że odpowiesz :)
    http://mlodabloguje.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmierdzą jak karma dla rybek albo spirulina :D wspominałam o tym w poście z akcją, ale szczerze mówiąc tak okropnie mi to nie przeszkadzało :D
      Dziękuję bardzo i miło mi! :) chętnie odpowiem, chociaż to mój kolejny Liebster :)

      Usuń
  2. Tak się właśnie zastanawiałam, czy wysłać Ci maila czy nie, bo nic nie pisałaś jak będzie wyglądać podsumowanie :( Ja po miesiącu nic szczególnego nie zaobserwowalam, może oprócz wzmocnienia paznokci. Z cerę problemów nigdy nie miałam. A co do włosów - ostatnio mi wypadają i mam nadzieję, że Silica w końcu zahamuje to zjawisko. Obwiniam za to pogodę, bo kilka osób też na to narzeka :( ale zauważyłam sporo bejbików :)
    Za dwa miesiące mam nadzieję, że będę mogła coś więcej powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim poście prosiłam o jakieś informacje- albo zdjęciowe, albo sam opis :D szczerze mówiąc nie było sensu robić ankiety, bo niewiele osób się zgłosiło, a i nie do końca wiedziałam, jaka forma będzie najlepsza. Ja sama nie mierzyłam swoich włosów więc efekty widzę po poroście bejbasków :D w sumie teraz dałaś mi do myślenia z paznokciami! Są trochę twardsze, ale nie wiem czy to zasługa odżywki, czy może jednak drożdży :D
      Nie wiem czy będę kontynuować suplementację, chyba do połowy czerwca robię przerwę i potem nad tym pomyślę ;D ale dziękuję za informację Kochana :) oby włoski przestały wypadać :)

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc, nigdy nie brałam drożdży, bo trochę martwi mnie spodziewany wysyp na twarzy. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś się suplementowałam skrzypem. Brałam je dłuugo i wielkich efektów nie było :) Ale ludzie bardzo chwalą, może tylko mi nie zadziałało. Wiem tylko, że kiedy zdrowo się odżywiam, to mam ładniejszą skórę i włoski, to mój najlepszy lek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś prawie bez przerwy łykałam jakieś suplementy, ale w sumie efektów nigdy nie było. Teraz od bardzo długiego czasu nic nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś ja brałam drożdże i strasznie mnie wysyfiło na twarzy :(
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)