wtorek, 26 maja 2015

76. Ulubieńcy kosmetyczni mojej mamy

Witajcie ;) Dziś czas na post z okazji Dnia Mamy. Wszystkim mamom pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia w tak pięknym dniu ;) moja osobista Mama natomiast postanowiła się z Wami podzielić swoimi ulubionymi kosmetykami do pielęgnacji i do makijażu. Może zaciekawi to nieco starsze czytelniczki? :)

Moja mama ma suchą cerę, więc potrzebuje mocnego nawilżenia. Wygląda jednak bardzo młodo jak na swój wiek (jest ode mnie starsza równe 21 lat ;) i nigdy nikt jej nie wierzy, że ma taką starą córkę ;D Mama od zawsze bardzo o siebie dba, nigdy nie położy się spać bez uprzedniego dokładnego demakijażu. Na jej skórze prawie nie widać upływu czasu. Jeśli chodzi o makijaż- stawia na mocny makijaż oka oraz na satynową cerę. Usta też zawsze musi mieć podkreślone ;)


1) Perłowy Liftng- półtłusty krem przeciwzmarszczkowy Celia- idealny krem na dzień i na noc. Ma lekką konsystencję, delikatny, różany zapach, bardzo dobrze nawilża cerę i szybko się wchłania. Nadaje się pod makijaż, podkład się na nim nie roluje.

2) L'oreal, peeling rozświetlający- ten peeling bardzo przypadł do gustu mojej Mamie. Ma orzeźwiający, cytrusowy zapach, ma spore drobinki, które dobrze złuszczają martwy naskórek, po użyciu maseczki lepiej się wchłaniają, a skóra jest rozświetlona. Idealnie przygotowuje skórę na cały dzień.

3) L'oreal Nutri Gold olejek do twarzy- prawdziwa uczta dla skóry twarzy i szyi. Świetnie nawilża zmęczoną skórę, odżywia ją i przywraca koloryt. Ma wygodną pipetę, która dozuje odpowiednią ilość produktu i elegancki flakon, który uprzyjemnia używanie ;) 


4) Dove Summer Glow, balsam koloyzujący do ciała- ukochany kosmetyk mojej Mamy na lato. Doskonale zastępuje kąpiele słoneczne lub wizyty w solarium. Łatwo się nakłada, nie pozostawia smug, daje efekt prawdziwej opalenizny, ma przyjemny zapach. Skóra po nim jest gładsza, nawilżona i rozświetlona. Efekt widać już po kilku godzinach i długo się utrzymuje.

5) Dr Irena Eris Body Art, odżywczy balsam do ciała- elegancki, klasyczny zapach spodoba się każdej kobiecie. Jest bardzo wydajny, szybko się wchłania. Pozostawia skórę nawilżoną przez długie godziny, daje uczucie komfortu dla suchej i wrażliwej skóry.



6) Dezodorant Bourjois o zapachu owoców- ma śliczny, owocowy zapach, dobrze chroni przed potem. Zapach długo się utrzymuje na skórze. Wprawia Mamę w dobry nastrój na cały dzień ;)


7) Bourjois Healthy Mix nr 52- lekko kryjący podkład nadający cerze zdrowy wygląd, pełen blasku. Trzyma się na skórze cały dzień, pięknie rozświetla, jest bardzo wydajny. Do codziennego makijażu wystarczą dwie pompki. 

8) Wibo Fixing Powder- jest to puder sypki, półtransparentny. Dobrze matuje skórę, nie ściera się. Daje efekt skóry jak "pupa niemowlaka". Jego wielkim atutem jest niska cena i duża wydajność.

9) Delia 3D Lashes New Look- pięknie wydłuża i rozdziela rzęsy. Nie osypuje się, ma wygodną szczoteczkę i prawdziwie czarny kolor. Nie rozmazuje się nawet, gdy łzawią oczy :)

10) AA Love&Kiss, rozświetlający błyszczyk do ust- ma piękny, różowo-fioletowy odcień, pachnie winogronami. Ślicznie wygląda zarówno przy świetle dziennym jak i sztucznym. Długo utrzymuje się na ustach, daje efekt ich powiększenia, ma wygodny aplikator. Nie rozlewa się poza kontur ust.

11) Miss Sporty, Perfect Color Lipstick, nr 33- bardzo eleganckie wykończenie makijażu. Nadaje ustom lekko satynowy efekt. Dobrze współgra zarówno z błyszczącym, jak i matowym makijażem oka. Nadaje się zarówno na dzień jak i na wieczorne wyjście. Ma poręczne opakowanie i owocowy zapach.


Te produkty są hitami mojej mamy, do których często wraca i je lubi.Czy Wy lub Wasze mamy używacie jakiegoś z tych kosmetyków? 

Pozdrawiam,
Gumi

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na wpis ;) moja mama używa kremy bambino, bo tylko ten nie podrażnia jej twarzy ;) Podkład z avon i cienie z avonu :D Oko pomalowane ma zawsze w perłowe rozświetlające brązy, a na ustach neutralny błyszczyk, no i koniecznie róż z wibo ;)
    Moja mama też wygląda cudownie jak na swoje 43lata :D Nigdy nie wierzą, że jestem jej córka. Raz koleżanka mojej mamy była zdziwiona, że moja mama ma sporo młodszą siostrę :D taka niespodzianka, bo to jednak córka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Mama uwielbia balsam do ciała Dr Ireny Eris Body Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę popatrzeć w sklepach na te kremy do twarzy, moja mama testuje różne kremy, kiedyś jej faworytem były te z Vichy, ale ostatnio nie przynoszą jej dobrego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kolorówki :D
    Moja to tylko tusz i sporadycznie czarna kreska. Na większe wyjścia przychodzi do mnie :D
    Wpadnij do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama używa tylko oleju kokosowego. I tak już biorą nas za siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post i widać że Mama jest zadbaną kobietą :) moja Mama używa na co dzień jakiegoś tuszu, kredki do oczu i czasami krem BB (choć w sumie to rzadko), a jeśli chodzi o kosmetyki spoza kręgu makijażu, to oczywiście krem na dzień i na noc (przeciwzmarszczkowy obowiązkowo :P) i jakiś ulubiony zapach :) Na pewno jest bardziej systematyczna w używaniu kremów niż ja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)