wtorek, 30 czerwca 2015

83. Aktualizacja włosów- maj-czerwiec.

Witajcie Kochane! Po intensywnym weekendzie w Krakowie wracam do Was z włosową aktualizacją. Jakiś czas temu postanowiłam, że będę ją robić co dwa miesiące, a nie co miesiąc. Będzie można zauważyć więcej i nie będę patrzyła na moje zdjęcia co miesiąc z myślą "i co tu się niby zmieniło?".


W ciągu ostatnich dwóch miesięcy tak naprawdę mało dopieszczałam moje włosy. Średnio raz na dwa tygodnie robiłam im intensywniejszą pielęgnację, polegającą na masce i oleju. Nie miałam ostatnio weny do kombinowania z domowymi maskami czy jakimiś nowościami, ale może w lipcu będzie lepiej? :)

Głównie na moich włosach lądowały:
Szampon: Yves Rocher odbudowujący, Yves Rocher Volume
Odżywka: Yves Rocher odbudowująca, Kallos Cherry, Gloria, Ziaja z jedwabiem, Yves Rocher Color
Maski: Kallos Cherry, Gloria,
Olej: lniany, ze słonecznika,
Serum: Marion 7 efektów.


Tak moje włosy prezentują się po Glorii i dwóch miesiącach średniej pielęgnacji. Jakieś dwa tygodnie temu mój chłopak ciachnął mi końcówki maszynką na prosto, poszło łącznie ze cztery centymetry. Jak widać zostały jeszcze pojedyncze blondaski i w miarę jak będą rosnąć, będę je ciachać. Mój cel to włosy do wcięcia w tali przerzucone na tył. Ciekawe, kiedy mi się uda go osiągnąć :D


A to moje włosy następnego dnia, po koczku na noc i nie przeczesane niczym przy wilgotnej pogodzie. Z prawej jakoś więcej mam tych blond końcówek, nie wiem skąd się to bierze :D Ogólnie uważam, że są w niezłej kondycji i przy częstszym olejowaniu mogą nieźle wyglądać.
W tym miesiącu biorę się za picie skrzypokrzywy- zaczęłam w poniedziałek, bardzo mnie wycisza taki "rytuał" ;) Mam nadzieję, że da pożądane efekty i włosy wreszcie choć trochę urosną!

To by było na tyle mojej paplaniny. A co u Waszych włosów? ;)

Pozdrawiam,
Gumi

11 komentarzy:

  1. Gdyby było coś na szybki porost włosów było by super bo marzę o długich włosach mam długie ale nie tak jak chce i do tego ostatnio fryzjer sciol mi za dluzo masakra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez ostatnio poswiecam mniej uwagi swoim wlosom ;| zle mi z tym, ale lenistwo zwycieza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety też, ale postanawiam poprawę! :D

      Usuń
  3. Pekam z dumy patrząc na te zdjęcia. :) a Twoje włoski są przecudasne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to co Twoje, ale dziękuję <3

      Usuń
  4. Też miałam takie blondaski, ale baaaardzo jasne i przefarbowałam aż zzieleniały :D I ciachnęłam w końcu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja już nie farbuję ;D

      Usuń
  5. Nieźle się prezentują :) A na pierwszym zdjęciu super kolor paznokci :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się marzą długie włosy.. na razie jednak chcę by były w 100% moje, a potem będę zapuszczać .:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)