piątek, 14 sierpnia 2015

89. Jesienna wishlista

Jesień to moja ukochana pora roku. Jest ciepło, ale nie gorąco, można ubrać dłuższe spodnie i botki, liście szeleszczą pod nogami, a wieczory są bardziej romantyczne. Nic dziwnego, że w te upalne dni, kiedy słońce grzeje niemiłosiernie, a rachunki za prąd idą w górę przez ciągłe używanie wiatraka marzę o wrześniu i październiku oraz ich urokach. Z tej okazji, przy pomocy Bijum postanowiłam zrobić wishlistę na jesień. Ciekawi, na co mam chrapkę? Zapraszam!




1. Czytnik ebooków Lark Freebook 6.1

O czytniku ebooków myślałam od chwili, kiedy miałam styczność z czytaniem książek na tablecie. Wszędzie można go ze sobą zabrać, jest lekki i niewielkich rozmiarów. Ten czytnik ma stosunkowo dobre opinie i fajną jakość w stosunku do ceny. Póki co jest moim marzeniem, bo mam inne ważne rzeczy do kupienia, ale z pewnością kupię go przy większym przypływie gotówki ;)

1. Etui na telefon

Nie ukrywam, że jestem gadżeciarą :) Od zawsze lubiłam ładne i funkcjonalne rzeczy. Moje obecne etui na telefon już się nieco zniszczyło i odbarwiło i nie wygląda już tak estetycznie. To etui możecie znaleźć na ebayu za około 4$ z darmową przesyłką, czyli około 15 złotych. Można wybierać wśród designów i form, do 4 dolarów znajdziecie z pewnością mnóstwo pięknych etui, a to szczególnie przykuło moją uwagę. Ma śliczny wzór i będzie lepiej chronić telefon- jest w formie "książeczkowej".

2. Klasyczna lakierowana torba

Skłamałabym mówiąc, że nie mam czarnej torby. Skłamałabym również mówiąc, że z obecnej jestem zadowolona ;) Chyba nigdy nie znajdę ideału jeśli chodzi o torbę. W tej podoba mi się forma, ale wolałabym ją w beżu lub bieli. Szukam torby na ramię, która będzie pojemna, ale nie ogromna i nie ciężka. Ta jest najbliżej ideału i pochodzi z Primarka.

2. Botki na obcasie

Uważam, że odpowiednie buty pozwolą kobiecie podbić świat. Od kiedy zobaczyłam podobny model rok temu od razu wiedziałam, że są to buty, w których mogę podbić świat. Są idealne- na niezbyt wysokim, grubym obcasie, czarne i pasujące do wszystkiego. Czego chcieć więcej? Chyba tylko tego, żeby były dostępne w moim rozmiarze ;) znajdziecie je w H&M.

3. Serum do twarzy z witaminą E The Body Shop

Serum chodzi mi po głowie od czasu, kiedy pokazywała je Alicja z kanału Alissvlogchannel. Ma nawilżać skórę, a ja nawilżenia szczególnie potrzebuję. Nie przekonuje mnie jedynie jego cena, ale totalnie zalicza się od moich "chciejstw" ;)

3. Kallos Omega

Ta maska chodzi za mną już od dłuższego czasu i najprawdopodobniej kupię ją w październiku. Umówiłam się z koleżanką-włosomaniaczką, że złożymy się na kilka masek i kupimy je na pół. Mam nadzieję, że nasz plan wypali i będę mogła spróbować Omegowego cuda!

4. Paletka do oczu Naked Chocolate Makeup Revolution

Od dłuższego czasu podziwiam ją na wielu blogach i youtubowych kanałach. Od dłuższego czasu moje pięć Inglotowych cieni zaczyna mnie nudzić i potrzebuję makijażowej odmiany. Myślę, że ta paletka byłaby strzałem w dziesiątkę, bo ma piękne, uniwersalne kolory.

4. Pędzle do oczu

Mam taki jeden zestaw z ebaya, ale im dłużej ich używam, tym częściej myślę, że warto kupić kolejne. Jeśli Wasz makijaż nie składa się tylko z nałożenia jednego cienia, warto zainwestować w taki niewielki zestaw. Kosztuje około 10zł, a pędzelki są naprawdę świetnej jakości- miękkie, świetnie współpracują z cieniami i dobrze leżą w ręce. Aż chce się malować!


I to by było na tyle moich obecnych chciejstw. Zdaję sobie sprawę, że część jest póki co poza moim zasięgiem, ale nikt nie zabroni mi marzyć i mieć na co odkładać pieniążki ;)


A jakie są Wasze zachcianki na jesień? Dajcie mi koniecznie znać!

Pozdrawiam,
Gumi

9 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobne skórzane botki, są świetne na jesień jak i na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są pewnie z ekoskórki, ale nie stać mnie na prawdziwe skórzane- poza tym, moje stopy nie są wymagające i nie przeszkadza im sztuczna skórka ;)

      Usuń
  2. Dostałam w prezencie czytnik Kindle i bardzo sobie chwalę, chociaż wiem, że cena czasami może zniechęcać. Ale starsze modele (które naprawdę za wiele się nie różnią od tych nowych) są już w przystępnych cenach :)
    Etui śliczne, na początku myślałam, że to portfel i chciałam napisać, że i mi by się taki marzył :D
    Rok temu kupiłam lakierowaną torbę i wtedy ogromny wybór był w Monnari, w każdym kolorze i fasonie. Nie wiem, jak w tym roku, ale często są fajne ceny, ja też kupiłam po promocji i jest solidnie wykonana :) A co do botków to też rok temu zainwestowałam w porządne skórzane, tylko brązowe. Swoje kupiłam po promocji w Wojasie, te z H&M też są prześliczne, ale jednak wolałabym skórzane, bo miałabym na kilka dobrych lat :)
    Przepraszam, że wypisuję tak różne firmy, nie pomyśl, że się chwalę, ale po prostu może jeszcze znajdziesz coś dla siebie, szczególnie, że są teraz wyprzedaże i być może coś tam wpadnie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wszystkie informacje! Absolutnie nie pomyślałam, że się chwalisz :) W Monnari nigdy nie mogę nic dla siebie znaleźć :( miałam kilka podejść i nic a nic mi nie wpadało w oko. Ja mam buty na kilka sezonów, nawet te tańsze- po prostu po sezonie daję je do szewca i zmienia fleki w obcasach. Kozaki niestety nigdy nie przetrwają ze mną drugiej zimy, ale to już niestety zasługa tego, że są chińskie i zaczynają nieprzyjemnie pachnieć i po dłuższym czasie przemakać. Jakoś przywykłam do tego, że zimówki mam na jeden sezon, a teraz w głowie mam ich idealny obraz- pochwalę się modelem przy kolejnej wishliście ;) jeśli chodzi o czytnik- patrzyłam na ceneo na Kindle i 300zł przekracza mój budżet na taką zachciankę :( być może jak odłożę trochę pieniędzy, to będę się na niego bardziej łasić :D

      Usuń
  3. Mam czarną lakierowaną torbę w dodatku skórzaną, jest świetnie wykonana, jednak jak zapakuję do niej zeszyty, kalendarz, coś do jedzenia, książki, to jest meeega ciężka :D Czytnik mam i świetnie sprawdza się, by zabrać go na uczelnie, bo jest mega lekki ;) też wzdycham do tej palety cieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie- ja mam śliczna torbę z Mohito, ale nie mogę jej nosić na przedramieniu bo mi ręka odpada :( pewnie wrócę do niej właśnie jesienią, bo szkoda mi kasy na kolejną taką samą :P w tym semestrze będę nosić teczkę z kartkami, więc zeszyty i ciężkie książki odpadają, może będzie lżej :D jaki masz czytnik Agatko? Pewnie zapytam o to jeszcze na insta :D no i cóż... Paleta jest cudna <3

      Usuń
  4. To serum również za mną chodzi i też oglądam Alę! ;) oby wszystkie te rzeczy niedługo były Twoje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy już są i pochwalę się tym przy kolejnej wishliście! <3 Buziaki! :*

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)