sobota, 14 listopada 2015

97. Maska kakaowa z Ziaji- czy działa na włosy tak pięknie jak pachnie?

Witajcie Kochani :) Dziś czas na recenzję pięknie pachnącej maski kupionej pod wpływem impulsu. Czy warto było zainwestować prawie siedem złotych w cudeńko pachnące czekoladą? Zapraszam!





Maskę dostajemy w 200 mililitrowym opakowaniu, charakterystycznym dla całej serii. Warto spojrzeć, czy aby na pewno kupujemy maskę, a nie masło do ciała ;) Po otwarciu maska jest zabezpieczona sreberkiem, więc mamy pewność, że nikt nie grzebał w produkcie przed nami. 
Słoiczek, w którym dostajemy maskę jest wykonany z plastiku, łatwo się otwiera, nie wyślizguje z rąk podczas kąpieli, łatwo z niego wydobyć produkt do samego końca. Dwukrotnie mi upadł i nic się z nim nie stało, więc jest całkiem solidny.


Jeśli zaś chodzi o zapach- jeśli ktokolwiek używał czegokolwiek z serii Masło kakaowe to już wie, jak pachnie produkt- pięknie ;) Zapach długo utrzymuje się na włosach, u mnie rekord to cały dzień. Włosy pachną tak, że można je zjeść! Konsystencja jest średnia, ani zbyt zbita, ani zbyt lejąca. Trzyma się włosów i nie spływa z nich podczas aplikacji. Ot, taka idealna. 


A co z działaniem? Cóż, na moich włosach jest wręcz fenomenalne. To po tę maskę sięgam najchętniej, kiedy mogę im poświęcić więcej czasu. Idealnie wygładza i dociąża włosy, nadaje im blasku i poza wysuszeniem i nałożeniem serum już nic nie muszę z nimi robić. Włosy są sypkie i miękkie, jednak nie fruwają na wszystkie strony, a trzymają się swojej linii.

Moim zdaniem maskę mogę polecić każdej włosomaniaczce, chociaż jej skład nie jest taki super hiper. Jednak jak na maseczkę za siedem złotych, która pięknie pachnie, ma super konsystencję, jest szeroko dostępna i robi szał na włosach, to myślę, że więcej nie trzeba mówić ;) Chyba najlepszą recenzją będzie to, że kupiłam już drugie opakowanie.


Skład dla zainteresowanych.

Miałyście tą maskę? Jaka jest Wasza opinia?

Pozdrawiam serdecznie,
Gumi

7 komentarzy:

  1. dla mnie ta maska to taki średniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją mieć :D nie słyszałam o niej, wiec dziekuje Ci za ten wpis :D akurat szukam maski na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym ją mieć głównie za zapach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło kakaowe i mleczko pod prysznic z tej serii miałam :) Na maskę mam ochotę i pamiętam o niej, ale muszę odrobinkę "zubożyć" zapasy :) Czytam jednak już na jej temat kolejną pozytywną opinię i doczekać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach tej serii jest boski, czuje się skuszona na tą maskę, jak tylko gdzieś spotkam to na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład nie jest najgorszy, choć troszkę za dużo chemii z przodu jak dla mnie :) Mimo wszystko powoli przekonuje się do kosmetyków ziaji (polubiłam się już z kremami i pogryzłam z odżywką oliwkową) więc może i jej dam szansę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)