poniedziałek, 8 maja 2017

108. Czas dobiegł końca.

Pewnie nie sądziliście że kiedykolwiek się odezwę. Ja też nie ;) Moja przyjaciółka, czyli Aga zmotywowała mnie swoim wpisem do pożegnania się z tą częścią blogosfery.


Nie ma co ukrywać że włosomaniaczką nie jestem od co najmniej półtora roku. Dotarłam do takiego etapu, na którym moje włosy nie sprawiają większego problemu- wróciłam do naturalnego koloru i wiem, co im służy. Nie mam potrzeby opisywania jakichś moich zmagań na blogu... Bo po prostu nie. Tak samo nie potrzebuję dzielić się swoimi zakupami czy polecać produkty. Można powiedzieć, że trochę z tego wyrosłam. Mam swoje ulubione kosmetyki i bez sensu pokazywać Wam coś, co i tak powtórzyłoby się miesiąc po miesiącu.


Poza tym zaczęłam pracę, która jest spełnieniem moich marzeń- jestem nauczycielką przedszkola. Studiuję zaocznie, od października chodziłam na zajęcia z angielskiego i 20 maja podchodzę do egzaminu, który pozwoli mi nauczać w przedszkolu. Możecie więc łatwo wywnioskować, że na bloga nie było zbyt wiele czasu- szczególnie na bloga z kategorii "beauty".


Dlatego zainteresowanych moją pracą zapraszam na nowego bloga- www.nauczycielkaprzedszkola.pl, na którym będą pojawiać się posty związane z moim zawodem. Pierwszy post pojawi się już dziś o 11!


Zostawiam to miejsce z uśmiechem na twarzy. Dzięki temu miejscu zdobyłam wspaniałą przyjaciółkę, która jak nikt potrafi mnie zmotywować, pocieszyć, ale i dać kopa kiedy tego potrzebuję. Mimo, że widzimy się średnio da razy do roku, jesteśmy codziennie w kontakcie. A to wszystko dzięki blogowi, bo tak się poznałyśmy :)
Poza tym blogosfera nauczyła mnie nie tylko jak dbać o swoje włosy, ale i jak wykonywać poprawnie makijaż czy jakich kosmetyków warto używać. 


Dlatego i ja zostawiam tego bloga samemu sobie- może ktoś jeszcze z niego skorzysta. Wam dziękuję za wspólnie spędzony czas i życzę Wam wszystkiego dobrego! Trzymajcie się :)



Pozdrawiam.
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz! Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :)
Nie wysilaj się na komentarze typu "obserwujemy" ;)